futó gondolatok

nem azé, aki fut

nem azé, aki fut

Balczó András 76 éves - Egy nyilvános előadás hanganyaga

2014. augusztus 14. - SimonyiBalázs

balczo4.jpgMost szombaton lesz 76 éves Balczó András. Többször foglalkoztam már róla a blogon (beszélgettem vele, idéztem az interjúkötetéből,  bekopiztam egy 1984-es letiltott tereferéjét Friderikusszal, írtam róla a 75. jubileumon), s mindig a sportoló Balczóval. A tavalyi, TF-en tartott előadásának hanganyagával köszöntöm most a születésnapján, amiben - figyelem! és sajnos! - nem csak sportolásról konstruált mondatok is vannak. Mindenesetre ki lehet belőle mazoslázni hasznos dolgokat. Egy közepes standuposnál azonban jóval erősebb a szövege. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaze.blog.hu/api/trackback/id/tr585709867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása