Szóval az történt, hogy az aktuális negyedévi (2012/3) Spuri magazin utolsó oldalán megláttam magamat, amint a tavalyi budapesti maratonon a célkapuban pózolok. A befutó futómat szeretem, a Berlin Marathonon honosítottam meg a célban levett surranókat, s a nézőket tapsolásra bíztató cipő-összeütögetést. Ezért jó, ha van bokára tépőzározható chiptartód. .-)
Ugyanakkor sosem akartam amolyan wannabe-reklámarc lenni, ha nem muszáj. Pláne nem a nevemmel feliratozott triatlonos mezemben. Még szerencse, hogy a lastexruha alatti péniszemet (copyright Eszter) a rajtszám diszkréten takarja. Szóval aki ezért a csőbehúzó, hangzatos cím miatt kattintott ide, azzal közlöm, a lastexpéniszről ennyit, de itt még videón is látható :-).
Én örülök, ha a futás fancy, sőt hype-ja van, sőt trendi, és én is mindent megteszek, h botcsinálta prófétaként vigyem a jóhírét. De mivel kvázi velem (is) reklámozzák, hogy "ajándékozz futást", kicsit utánanéztem.
Tehát, ha a BSI irodájában nevezel, vagy ezt a pdf-et kinyomtatod, kitöltöd és úgy visszaküldöd, akkor elvileg aláírod, vállalod, hogy BSI/Futanet promófilmben, szórólapon, plakáton, akármilyen PR-anyagon szereplhetsz.
Viszont, én leginkább online nevezek. Ott hiába kerestem, nincsenek leírva ezen feltételek, tehát aki online regisztrál nem is ad(hat)ja beleegyezését, hogy rajta legyen bármilyen anyagon a későbbiekben. Ez en egy koncertjegy, amire rá van nyomtatva, hogyha belépsz a Szigetre/BS-be/akárhova, akkor rólad képfelvétel késuzülhet anyagi ellenszolgálatatás és korlátlan felhasználás nékül.
Tovább kerestem, de még itt sem találtam. Pedig ez egy kifejezetten futóversenyen való részvételről szóló rész. Summázva: Kocsis Árpi, Tapír, vagy valaki illetékes, ez nem stimmel: az OK, ha aláírjuk, de az nem OK, hogy akkor is két lábon járó reklámfelületek leszünk, ha online klikkelgetünk.
Ha valami nem stimmel, javítsatok ki, és updatelem!