A futóélet nem is oly szürke eminenciásai: termékforgalmazók, akik egyben szponzorok és így, a szponzoráltakon keresztül influenszerek is. Mindent átbeszélünk a fenti témában két részen át
- Czunyi Károllyal (Hoka, Gu, Teva, Coros és egyéb outdoor termékek)
- & Gyimóthy Tamással (Compressport, T8).
Teljes adás podcastként és mozgóképben csak a Patreonon. Előzetes a PodPaden vagy a Spotify-on.
Karcsi irodájának, termékbemutató-termének dísze ez a Hoka-vitrin régi modellekkel.
Ez pedig itt az én két kicsi díszem: a hangeffekt-tár, amit akkor aktuválok, ha az adásban a kelleténél többször mondják ki a termékeik nevét, elvégre ez mégsem egy szponzorált (inkább patronált) adás.
Beszélünk a szponzorok és a szponzoráltak fegyverkezési versenyéről, ahol folyton emelik a téteket.
A "kis ország -kevés fejpánt" tézisről.
A futóoligarchizmus tüneteiről.
A márkanagykövetségről. Ami jószolgálatiság esetében csak viszi az energiát, időt, de erkölcsileg sokat hoz, igaz, senki nem lesz hálás, legfeljebb néha kapsz egy karkötőt vagy virágoskitűzőt.
Az olcsójánoskodásról és a megélhetési futósdiról.
Az érték- és teljesítményválságról, illetve a vélt értékek és teljesítmények piacra, pénzre lefordításáról.
A számokról, lájkokról, követőkről, befolyásolókról. Kiszolgálni, lekövetni az igényeket vagy éppenhogy diktálni, trendsettingelni?
Alapigazság: ha nem lenne Facebook, feleannyian futnának. Azaz a látszatról, imidzsfutósdiról is beszélünk.
Az Izzósztárban a szponzorok képviseletében Czunyi Károly és Gyimóthy Tamás, 1. rész. Folytatjuk.
Érdekel ez az adás, a jövőbeliek az eddigi nagyinterjúk, vagy a másik három tematikus futópodcastom? Akkor szállj be a finanszírozásba, patronáld a 10 éve fennálló blog és a podcast nyilvános működését, továbbá férj hozzá exkluzív tartalmakhoz is, amik a a futás vonzáskörzetében levő, izgalmas és értékes alakokról, témákról készülnek.
Keresd őket a Spotify és Podpad, Anchor streaming platformokon.